Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Theasara - 14 augusti 2014 21:55

Idag på msp när Sara och jag skypade så sa jag såhär:
Sara vad ska vi göra??
Sara: jag vet inte.. Kom på nått du xD
Jag: meneh._ SEN KOM JAG PÅ! :
Vi kan göra såhär, att vi shoppar tsm, och så tar vi på oss shiet roliga kläder!
Sara: JAAAA. Ni ser på bilden hur vi såg ut när vi blev klara xD Jag är hon med färgglada färger och Sara den andra? Jag skrattade nästan ihjäl mig!!! xD Bara lite kortis inlägg.. På tisdag nästa vecka börjar skolan igen!! Längtar super mycket?för aa de ee såååååå kul^^ Men va med i våran tävling, det finns ett inlägg om det lite längre ner på bloggen c: Alltså imorgon är jag hemma själv igen, så då blir det bloggen, mat, sola, hunden, skypa med Sara och msp:* Ska bli gött, med fredag o allt^^ Men jaah vi ses imorgon, hejdå och godnatt;*
//?Thea?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej! Välkommen till oss vi är två tjejer på 11 år och vi älskar gurka, nightcore, Nalle Puh och Nasse och att spela msp♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Den suger
 Dålig
 Sådär
 Bra
 Super bra
 Ska ALDRIG sluta läsa

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards